woensdag 21 november 2012

Een beetje anders

Morgen voor één keertje eens niet naar de dagzaal maar gewoon naar de dokter. Er moet gewoon bloed geprikt worden deze keer, om te kijken of de waarden nog ok zijn. Jenne lijkt zich wel goed te voelen (enkel wat meer vermoeid) dus we hopen dat het goed zit. Deze keer zal het niet via de port-a-cath gaan maar gewoon via een ader in de arm. Het zal ook zonder de Emlazalf zijn. Ik hoop maar dat hij zich laat prikken anders moeten we toch nog naar de dagzaal.

Vandaag ben ik voor het eerst sinds heel lang nog eens naar de osteopaat geweest. Het was heel lang geleden, jaren zelfs. Hij heeft veel bij me losgemaakt, lichamelijk en ook emotioneel. Ik ging heel licht naar huis, gepakt en gezakt met goeie raad en wijze woorden. Nu voel ik me doodmoe. Effect heeft het bezoekje dus wel gehad.

3 opmerkingen:

  1. Vandaag donderdag en toch geen chemo. Daarenboven een mooie blauwe lucht en een zonnetje. Moge dit allemaal bijdragen om jullie wat extra energie te geven !!!

    Grete

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je jezelf ook eens onder handen laat nemen!
    Slaap lekker voor straks...

    Miet

    BeantwoordenVerwijderen