dinsdag 4 september 2012

Count your blessings!

Op dagen als deze geniet en waardeer je de kleine dingen weer iets meer dan gewoonlijk. Dus daarom tel ik vandaag mijn zegeningen:
wakker worden en een volledig aangeklede dochter naast mij zien staan, naar de winkel gaan en onverwachts de ochtendzon op je gezicht voelen die een verwachting voor de rest van de dag creëert, zoentjes geven op de zijdezachte wangen van mijn peuter, Jenne horen schaterlachen, Mona die vrolijk met de fiets naar school vertrekt, een lieve, zorgzame man hebben, een heerlijke kop koffie in een zonovergoten tuin, diep zuchten en de spanning, angst, bezorgdheid eruit laten stromen, het neusje van Jenne dat schattig opkrult en rimpelt wanneer hij iets grappigs vertelt, een vlinder op een bloem...

1 opmerking:

  1. Eva, ik heb vandaag lang met Anton gesproken. Eén ding is voor mij duidelijk. Jenne heeft de beste ouders om samen met zijn zus deze uitdaging aan te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen